שלחו מייל

info@smsclick.co.il

השאירו פרטים

טופס יצירת קשר

איך לשמור קשר עם הלקוחות?

בעלי עסקים קטנים וביינונים, תוהים ושואלים את עצמם “איך אפשר לשמור קשר עם הלקוח ולגרום לו לחזור אליכם שוב?” ובכן, שמירת קשר עם הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לגרום ללקוח לחזור אליכם שוב ע”מ לרכוש את המוצרים שלכם או להשתמש שוב בשירות שלכם. המחסום המרכזי שמונע מהלקוחות שלכם לחזור אליכם, הוא דווקא אתם. כן, אתם אשמים בכך שהלקוח שכח את שירותכם או את העסק שלכם. לו הלקוח היה זוכר אתכם והיה שומע על כל השירותים או המוצרים שלכם, סביר להניח שהלקוח לא היה פונה למתחרים שלכם.

הפתרון הטוב ביותר לשמירת קשר עם הלקוח

הפתרון הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות, הוא לתזכר את הלקוח אחת לתקופה. תזכורת יכולה להתבצע במגוון דרכים, כגון: רשימת דיוור במייל, שליחת מכתבים ללקוח מידי תקופה (איזה ישן זה), או באמצעות תוכנה חכמה לשליחת סמסים אוטומטיים. כאשר הלקוח מקבל מייל/סמס/מכתב שבו אתם מספרים על מבצע חדש שיש בעסק או על הנחה משמעותית על שירות מסוים או אפילו סתם לאחל ללקוח ברכת “חג שמח” כאשר מגיע חג. כל אלו יגרמו ללקוח במודע ושלא במודע, לזכור אתכם ולהשתמש שוב בשירותכם או לבצע שוב רכישה אצלכם. זה כמו שאתם תראו פרסומת חוצות של מותג מסוים, אתם בעצם זוכרים אותם, ובפעם הבאה שתיהיו ליד החנות או תצטרכו מוצר שהמותג הזה מוכר, אתם תפנו אליהם.

ישנם עוד מחסומים שמונעים מהלקוחות לחזור אליכם

אמנם לא רק חוסר מודעות למוצרים או לשירותים שלכם מונעים מהלקוחות לשמור איתכם על קשר, ישנם עוד מחסומים שגורמים ללקוח לא להגיע אליכם שוב. הכוונה לרמת השירות שלכם. חובה עליכם כבעלי עסק לתת את השירות הטוב ביותר בכל מחיר! יש משפט שאומר “הלקוח תמיד צודק”. דאגו שהלקוח יקבל את השירות הטוב ביותר שזה כולל שירות אדיב וחייכני, המתנה קצרה ומענה מיידי, עמידה בזמנים (לנותני שירות), אחריות על המוצרים או השירות שלכם והרשימה עוד ארוכה. כאשר ללקוח ישנה חוויה חיובית עליכם, ובנוסף אתם שומרים איתו על קשר באמצעות הדרכים שציינו למעלה – הדרך להצלחה תיהיה בטוחה. לקוח כזה, לא רק שיחזור אליכם והשתמש שוב בשירותכם, אלא גם ימליץ עליכם בכל הזדמנות לחברים, מכרים, שכנים ובני משפחה.

קצת על התוכנה שפיתחנו

חברת smsclick פיתחה מערכת חדשנית וחכמה הגורמת ללקוחות שלכם להישאר איתכם באופן אוטומטי. באמצעות המערכת החכמה שלנו, ניתן להכניס את הלקוחות שלכם למאגר, ולקטלג אותם ע”פ קטגוריות של העסק. לדוגמה: לקוחות x ייכנס לקטגוריה שנקראת “סמס שבועי”, שבה כל שבוע הלקוח מקבל סמס אוטומטי שאתם מגדירים מראש. לעומת זאת, לקוח y ייכנס לקטגוריה שנקראת “סמס דו שבועי” שבה הלקוח יקבל סמס שאתם מגדירים מראש אחת לשבועיים. בנוסף, תוכלו לנהל את היומן דרך המערכת החכמה שלנו ואף לנהל את מאגר הלקוחות באופן קל ובממשק נוח לשימוש. במערכת החכמה שלנו ישנן מספר פונקציות מדהימות, שיהפכו לכם את ניהול הלקוחות לדבר הקל ביותר. צפו כיצד זה נראה בפועל, והבינו על מה אנחנו מדברים 🙂

לסיכום:ע”מ לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, עליכם לתזכר אותם ולהישאר בתודעה שלהם. זה יכול להיות באמצעות דיוור אלקטרוני או פיזי – כבחירתכם. בנוסף, רצוי וחובה לתת שירות טוב וחוויה חיובית לכל הלקוחות שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו!

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין
שיתוף ב whatsapp
שתפו בווטסאפ
שלמה ראש
שלמה ראש

מנהל חברת SMSCLICK, מומחה לקידום ובניית אתרים ובעל ניסיון של מספר שנים בשיווק באינטרנט.

Call Now Button