שלחו מייל

info@smsclick.co.il

השאירו פרטים

טופס יצירת קשר

שיטת התשלום בגוגל

קידום ממומן הוא שיטה נפוצה למדיי בעולם של פרסום בגוגל. מדובר בקידום מהיר שבמסגרתו אתם משלמים כסף לגוגל, והיא בתמורה לכך מקדמת את העסק שלכם למקומות הראשונים. שיטה זו יעילה במיוחד כאשר אתם יוצאים בקמפיין מיוחד או במבצע לקראת החגים. גוגל מאפשרת לכם להגיע לתוצאות הראשונות ולצבור כמה שיותר צפיות. 

אני מבקש לשלם לגוגל, איך עושים זאת?

קיימות כמה שיטות תשלום לגוגל דוגמת מחיר ידני לקליק (Manual CPC) או שיטת תשלום עבור אלף החשיפות הראשונות (CPM – Cost Per Mill), אך שיטת התשלום לגוגל המרכזית שבה משתמשים היום רבות היא PPC, תשלום עבור כל קליק. כלומר, אתם משלמים לגוגל על המודעה רק אם הגולש לוחץ עליה. קיימות פלטפורמות שונות שבהן ניתן ליישם שיטה זו, כאשר הנפוצה בהן היא גוגל אדוורדס, פלטפורמת הפרסום הרשמית של גוגל. 

מה משפיע על תוצאות החיפוש?

לכאורה, פרסום בגוגל בשיטת הקידום הממומן נראית פשוטה מאוד – אתם משלמים, וגוגל מפרסמת אתכם. העניין הוא שקיימים כמה גורמים שיכולים להשפיע על תוצאות החיפוש, גם כאשר אתם משלמים לגוגל:

  • בעל המאה – המערכת הפנימית של גוגל מבצעת מכירה פומבית שאינה גלויה למשתמשים אחרים. מי שמנצח, מקבל את מרבית הצפיות. 
  • עובדים נכון – גוגל מעוניינת להציע תוצאות חיפוש רלוונטיות לגולשים שלה. כך היא יכולה לשמור על מעמדה כמנוע החיפוש הגדול ביותר, נכון להיום. מסיבה זו, חשוב להשקיע במודעת החיפוש ולהפוך אותה לכמה שיותר נגישה עבור הגולשים שלכם. 
  • איכות ולא כמות – מודעה איכותית יותר, תקבל חשיפה רבה יותר. כך למשל, גוגל שמה לב לאיכות התוכן, מבנה טוב של דף הנחיתה וכן מספר ההקלקות המשוער ביום – ככל שיותר אנשים ילחצו על המודעה, כן היא תיחשב לאיכותית יותר.

אילו שירותים נוספים אפשר לקבל מקידום ממומן?

מעבר למיתוג העסק והחשיפה הגדולה שלו במסגרת פרסום בגוגל, אתם יכולים לקבל שורה ארוכה של הטבות. ראשית, ניתן להוסיף חייגן ישיר מהמודעה של בית העסק. שנית, אתם יכולים לאסוף בקלות את הפרטים של הגולשים (שם, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני ועוד) באמצעות טופס ליצירת קשר. כמו כן, ניתן להירשם לרשימת תפוצה ולשלוח ניוזלטרים לגולשים בשם בית העסק. תוכלו לעשות עוד מגוון רחב של דברים כמו לפרסם את החנות הוירטואלית שלכם או לקדם סרטון ביוטיוב. 

מה צריך לעשות כדי ליצור PPC יעיל?

אם אתם מעוניינים להפיק תוצאות טובות מהקמפיין הממומן שלכם, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון. קודם כל, מומלץ לבצע חקר מילות מפתח מקיף. מכיוון שההודעה הממומנת שלכם מתחרה עם מודעות אחרות, חשוב לקבוע את מילות המפתח החזקות של העסק שלכם. דבר שני, לצד הקידום הממומן, כדאי להפעיל גם את הקידום האורגני. שילוב נכון של השניים יכול להוביל לתוצאות מנצחות. ולבסוף, אם אתם מעוניינים להגיע לכמה שיותר אנשים, כדאי להגדיל את הסכום עבור כל קליק. 

חזרה אל עמוד הבית – שליחת סמסים לעסקים.

אהבתם את המאמר? שתפו!

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין
שיתוף ב whatsapp
שתפו בווטסאפ
שלמה ראש
שלמה ראש

מנהל חברת SMSCLICK, מומחה לקידום ובניית אתרים ובעל ניסיון של מספר שנים בשיווק באינטרנט.

Call Now Button